Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.05.2007 13:21 - Свети Георги и Ламята
Автор: geriloop Категория: Забавление   
Прочетен: 939 Коментари: 1 Гласове:
0



Има една легенда за свти Георги.Свети Георги не са го уважавали-хич! Добре, ама имало нейде едно езеро излизал всяка година един змей и взимал по една мома. Добре , ама дошло време да изяде една царска дъщеря и да я изяде. Дошъл при нея един човек. А тя плачела. -Защо плачеш, моме ? - казал. -Ами плача - казала тя, -всяка година един змей излиза от това езеро и всима по една мома!Сега дойде вече моя ред. И мене ще ме изяде. -Не бери грижа - казъл човекът. - Седни! Тя седнала. Той легнал на скута й . -Аз ще легна малко да поспя и когата се разбуди змеят , когато забучи , ти ще ми викнеш! Добре , но змеят, като забоботил , тя не искала да го събуди , ами почнала да плаче . И като плакала една сълзичка паднала на свети Георги върху лицето. Като паднала сълзата той се събудил и рекъл : -Моме, защо плачеш ? -Ами плача - казала тя , - ето го вече змеят , ще ме изяде! -Не бери грижа!-рекъл. И тогава той скочил и тъкмо змеят си подавал вече устата да лапне момата - с копието си го убил. Като убил змея , казала момата : -Хайде сега върви си. И оттам насетне свети Георги почнали да го уважават.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. noir - ~ N ~
20.05.2007 13:26
Евала на тоя момък! :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: geriloop
Категория: Други
Прочетен: 21682
Постинги: 6
Коментари: 8
Гласове: 13
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930